منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

خشونت سانسور شده(روایت‌هایی که از صدا و سیما ندیده و نشنیده‌اید )

در جریان انتخابات دهم و حوادث بعد از آن خشونت‌های زیادی از سوی حامیان نامزدهای شکست خورده صورت گرفت که به دلیل بی توجهی رسانه ملی و جنجال رسانه‌ای آشوبگران درباره حوادقی چون کهریزک و… در حاشیه قرار گرفتند. آنچه در ادامه می‌آید گوشه‌ای از خشونتهای سانسور شده در ماههای اخیر است که وبلاگ “خشونت سانسور شده” به جمع آوری آن ها پرداخته است.

ضرب و شتم یک منتقد دانشجویی
۱ اردیبهشت ۱۳۸۸، رجانیوز: شب گذشته در مراسم میزگرد انتخابات، بعد از افشاگری های مهدی طوسی در مورد تخلفات شبنم مددزاده عضو اخراجی گروهک غیرقانونی علامه و سابقه انحرافات این جریان، برخی از حاضران به شدت خشمگین شدند و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند. گفتنی است مددزاده از اعضای سازمان مجاهدین خلق می باشد.

ضرب ‌و شتم و بازداشت منتقد موسوی
۲ اردیبهشت ۱۳۸۸، رجانیوز: در جریان سخنرانی موسوی در شهرستان علی‌آباد کتول، هنگامی که یکی از منتقدان میرحسین دست‌نوشته‌ای را با شعار “فقر و فساد و تبعیض، از میرحسین بپرهیز” بلند کرد، از سوی تعدادی از هواداران موسوی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

با مشت و لگد به جانم افتادند
۱۵ اردیبهشت۱۳۸۸، برنا: هادی رمضانی دانشجوی دانشگاه آزاد سمنان در جلسه انتخاباتی موسوی به خاطر طرح سوال، از حامیان میر حسین کتک خورد و در حال حاضر با توجه به وجود شاهدان مختلف درحال پیگیری شکایت از ستاد میر حسین به دادگاه انقلاب می باشد.

ضرب و شتم دانشجویان اصلاح طلب توسط حامیان موسوی!
۲۱ اردیبهشت۱۳۸۸، برنا: حضور میرحسین در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز با اعتراض شدید برخی از دانشجویان مواجه شد. جمعی از دانشجویان تندوری اصلاح طلب با طرح این سئوال که بعد از ۲۰ سال سکوت، برای چه آمدی؟ نسبت به حضور میرحسین موسوی در دانشگاه آزاد اعتراض کردند که توسط حامیان میرحسین مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

طلبه پرسشگر مضروب شد
۲۳ اردیبهشت۱۳۸۸، رجا: در انتهای سخنرانی موسوی در مسجد قبای شیراز، یکی از طلاب با اعتراض به سخنان تند موسوی علیه رئیس‌جمهور خواستار طرح سؤالی شد که با هجوم عوامل برگزار کننده جلسه، به بیرون مسجد منتقل و از سوی هواداران موسوی مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت. این طلبه از ناحیه دنده، صورت و کمر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

حمله حامیان موسوی به دانشجویان
۲۹ اردیبهشت۱۳۸۸، ایرنا: روز گذشته در واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی حامیان میرحسین موسوی با اعضای ستاد خودجوش دانشجویان حامی دکتر محمود احمدی نژاد درگیر شدند. در این درگیری تعدادی از اعضای ستاد خودجوش دانشجویان حامی محمود احمدی نژاد مجروح شدند.

حمله افراد ناشناس به حامیان احمدی‌نژاد
۸ خرداد۱۳۸۸، فارس: مسئول بازرسی ستاد مردمی حمایت از احمدی‌نژاد در استان اصفهان گفت: شب گذشته در خیابان چهارباغ‌بالا خودرویی در مقابل خودروی حامیان احمدی‌نژاد متوقف شده و قصد داشته‌اند تا آنها را از خودروشان پیاده کرده و بزنند که در خودرو باز نمی‌شود لذا از شیشه خودرو که پایین بوده با چاقو ضربه‌ای به ساق دست یکی از دوستان زده و متواری می‌شوند.

ضرب وشتم حامی احمدی نژاد
۱۲ خرداد۱۳۸۸، ایرنا: رییس ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد در اصفهان، گفت: یک حامی رییس دولت نهم و نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مورد هجوم افراد ناشناس قرار گرفت و با ضربات چاقو مضروب شد.

بنرهای احمدی‌نژاد به ‌آتش کشیده شد
۱۳ خرداد۱۳۸۸، فارس: رئیس ستاد حمایت‌های مردمی احمدی‌نژاد در نکا گفت: شب گذشته بنرهای تبلیغاتی احمدی‌نژاد توسط مدعیان ضد خشونت در نکا به آتش کشیده شد.

ضرب و شتم یک زن حامی احمدی نژاد
۱۳ خرداد ۱۳۸۸، فارس: یک زن هوادار احمدی‌نژاد در جلسه سخنرانی جلودارزاده به نفع موسوی در نکا قصد داشت در پاسخ به انتقادهای ‌جلودارزاده سئوالی مطرح کند که هواداران موسوی مانع این کار شدند. وی در حالی که جواب سئوالاتش را نگرفت قصد خارج شدن از محل سخنرانی را داشت که مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

راننده‌ای که به خاطر عکس احمدی نژاد مضروب شد
۱۳ خرداد ۱۳۸۸، وبلاگ خشونت سانسور شده: چند جوان با داد و فریاد و فحاشی، راننده وانتی که پوستر احمدی نژاد را به شیشه و در ماشینش چسبانده بود از خودرویش خارج کرده و زیر مشت و لگد گرفتند. یکی از آنها با قفل فرمان به جان ماشین افتاده بود و شیشه ای را که عکس احمدی نژاد روی آن چسبانده شده بود شکست. پوسترهای احمدی نژاد را هم از ماشین کندند.

تعرض به ستادهای احمدی نژاد در اصفهان
۱۴ خرداد۱۳۸۸، ایرنا: رییس ستاد مردمی حمایت از “محمود احمدی نژاد” گفت: در برخی مناطق شاهد آتش زدن پوستر ها و بنرهای نصب شده در محل ستادها بوده ایم و همچنین برخی از متعرضین با افراد مستقر در ستادهای مردمی درگیر و باعث آزار و اذیت افراد مستقر در این ستادها شده اند.

ضرب وشتم خبرنگاران
۱۵ خرداد۱۳۸۸، ایرنا: “محسن امین زاده” از مسئولان سیاست خارجی دولت اصلاحات شامگاه سه شنبه درجمع جوانان حامی موسوی در اصفهان سخنرانی کرد.
مسئولین برگزاری این مراسم با دو تن از عکاسان خبری اصفهان برخورد و یکی از آنان (عکاس خبرگزاری مهر) را با ضرب و شتم و کوبیدن مشت به دنده های او، وی را از سالن بیرون بردند

حمله به ستاد احمدی نژاد در شیراز
۱۵ خرداد۱۳۸۸، وبلاگ خشونت سانسور شده: رییس ستاد مردمی دکتر محمود احمدی نژاد در شیراز گفت: بعد از مناظره احمدی نژاد و موسوی، مقارن ساعت دو ۳۰ دقیقه بامداد امروز یک گروه حدود ۵۰ نفری از جوانان به ستاد مرکزی دکتر احمدی نژاد در شیراز حمله کرده و ضمن مضروب کردن سه نفر و آتش زدن بنرها و عکسها با شعارهایی آنجا را ترک کردند.

حمله سبزپوشان به ستاد احمدی‌نژاد
۱۸ خرداد۱۳۸۸، ایرنا: معاونت رسانه‌ای ستاد حامیان دولت اسلامی اعلام کرد: به دنبال استقبال مردمی از احمدی‌نژاد، نیمه‌های شب گذشته عده‌ای افراد ناشناس با لباس‌های سبز به ستاد حامیان احمدی نژاد در حوالی میدان انقلاب(خیابان ادوارد براون) حمله و بنرهای آن را پاره کردند.

حمله با خودرو سواری
۱۸ خرداد۱۳۸۸، وبلاگ خشونت سانسور شده: حسین شمسیان، جوان ۳۲ ساله طرفدار احمدی‌نژاد، سوار بر موتور سیکلت توسط خودرویی که عکس موسوی بر شیشه اش نصب شده بود از پشت مورد اصابت قرار گرفت و به زمین خورد. شمسیان در اثر این تصادف، سه روز در کما بود و مورد عمل جراحی سنگین قرار گرفت. تاکنون هزینه درمان او به ۳۰ میلیون تومان رسیده است.

هتک حرمت حامیان موسوی به یک دختر دانشجو
۱۹ خرداد۱۳۸۸، برنا: پس از پایان برنامه سخنرانی زهرا رهنورد در ورزشگاه حیدرنیا، حامیان موسوی به حجاب دختر دانشجوی دانشگاه شاهد هتک حرمت کردند. تنها به این دلیل که وی تصویر احمدی نژاد را در دست داشت. همچنین پس از اعتراض جمعی از رهگذران به این اتفاق، حامیان موسوی آنها را نیز مورد ضرب و شتم قرار دادند.

اسیدپاشی به صورت ۳ دختر جوان
۲۰ خرداد۱۳۸۸، رجانیوز: پس از انتشار نامه هاشمی رفسنجانی، حملات هواداران میرحسین موسوی علیه مردم و حامیان دکتر احمدی‌نژاد به شدت افزایش یافته است. اسید پاشی به سمت ۳ دختر جوان محجبه، حمله عمد به موتور سوار حامی احمدی‌نژاد، حمله به اتومبیل رضازاده و… تنها بخشی از این اقدامات است.

تعرض به بانوان
۲۳ خرداد ۱۳۸۸، فارس: برخی اراذل و اوباش به بهانه حمایت از یک کاندیدا، به تعدادی از بانوان تهرانی حمله‌ور شدند. این اراذل با سر دادن شعارهای رکیک، بانوانی که در حال تردد در خیابان ولی‌عصر بودند را مورد تعرض قرار دادند.

سوختن دانشجوی بسیجی دانشگاه صنعتی در آتش
۲۴ خرداد ۱۳۸۸، وبلاگ خشونت سانسور شده: شنبه شب، عده ای از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان به بهانه اعتراض به نتایج انتخابات، نقاط مختلفی را در این دانشگاه به آتش کشیدند. در جریان این آتش سوزیها، محمدرضا حق جو، یکی از دانشجویان بسیجی این دانشگاه دچار سوختگی شدید شد.

اغتشاش در دانشگاه همدان
۲۴ خرداد۱۳۸۸، وبلاگ خشونت سانسور شده: تعدادی از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان با حمله به سالن های برگزاری امتحانات دانشکده علوم این دانشگاه و پاره کردن برگه های امتحانی، مانع از برگزاری امتحانات این دانشکده شدند. این افراد با شکستن شیشه های دفتر بسیج، زمایشگاههای دانشکده و کندن در ورودی راهروی سالن اجتماعات دانشکده به ایجاد اغتشاش در دانشگاه پرداختند.

بیمارستان شهید صدوقی اصفهان مملو از قربانیان اغتشاش گران
۲۵ خرداد۱۳۸۸، وبلاگ خشونت سانسور شده: شهر اصفهان شاهد ضرب و شتم جوانان با ظاهر مذهبی از سوی معترضان به نتیجه انتخابات، در نقاط مختلف این شهر بوده است. تنها در امروز حداقل ۲۷ نفر به علت شکستگی استخوان در این بیمارستان مورد گچ گرفتگی قرار گرفته اند.

حمله به کارمند صداوسیما به دلیل ظاهر مذهبی
۲۵ خرداد ۱۳۸۸، وبلاگ خشونت سانسور شده: امیرحسن شیرانی، کارمند ۳۲ ساله صداوسیما، صرفا به دلیل ظاهر مذهبی اش مورد حمله جمعی از اغتشاش گران قرار گرفت و مجروح شد. شیرانی حافظه کوتاه مدت خود را به مدت ۲۴ ساعت از دست داده و دچار سوختگی موی سر، پارگی چشم چپ، آسیب دیدگی نسج گردن و پارگی شکاف گوش سمت راست می شود.

حمله به بسیجیان
۲۵ خرداد ۱۳۸۸، وبلاگ خشونت سانسور شده: دو نفر از بسیجیان پایگاه بسیج مسجد قدس اصفهان، پس از خروج از مسجد در حالی که سوار موتورسیکلت بودند، توسط راننده یک خودروی پراید مورد تعقیب قرار گرفتند و عامدانه مورد اصابت خودرو قرار گرفتند. یکی از سرنشنیان این موتور، به نام ایمان پشم کار، به شدت از ناحیه سر مجروح شد.

حمله آشوبگران به مسجد قدس اصفهان
۲۷خرداد ۱۳۸۸، وبلاگ خشونت سانسور شده: بامداد امروز، حوالی ساعت ۳ صبح، عده ای از اغتشاش گران به بهانه اعتراض به نتایج انتخابات، با حمله به مسجد قدس اصفهان، در اصلی منبت کاری شده مسجد را به آتش کشیدند. در جریان این حادثه، در مسجد و ورودی آن در آتش سوخت.

حمله حامیان موسوی به یک خانم محجبه
۲۷ خرداد۱۳۸۸، ایرنا: یک بانوی محجبه که عصر سه شنبه در ابتدای خیابان ولیعصر ایستاده بود و با پرچم ایران شعارهایی در حمایت از احمدی نژاد سر می داد مورد حمله چند سبز پوش قرار گرفت.

شکستن گردن یک شهروند تهرانی
۲۷ خرداد۱۳۸۸، رجانیوز: جمعی از آشوبگران که به قصد ایجاد آشوب و ناامنی در میدان مادر و خیابان های منتهی به آن تجمع کرده بودند، با حمله به یک شهروند تهرانی و ضرب و جرح شدید، گردن وی را شکستند.

حسین غلام کبیری به شهادت رسید
۲۷ خرداد۱۳۸۸، فارس: تشییع پیکر شهید بسیجی “حسین غلام کبیری”، صبح امروز با حضور هزاران نفر از مردم شهرری، مسئولان و فرماندهان بسیج و سپاه ناحیه مقاومت بسیج ری و ائمه جماعات مساجد آغاز شد. این جوان ۱۸ ساله، بامداد ۲۵ خرداد در منطقه سعادت آباد تهران، توسط یکی از خودروهای اغتشاش گران زیر گرفته شد.

شهادت سه بسیجی در یک حمله مسلحانه
۲۷ خرداد۱۳۸۸، وبلاگ خشونت سانسور شده: شنیده های ما حاکی از این است که در حمله مسلحانه ای که بامداد ۲۷ خرداد به یکی از مراکز بسیج در بزرگراه نیایش تهران انجام شده است، تعدادی از اعضای بسیج، هدف گلوله قرار گرفته اند و سه نفر از آنها به شهادت رسیده اند.

آشوبگران مسجد لولاگر را به آتش کشیدند
۳۰ خرداد۱۳۸۸، فارس: عده ای از حامیان موسوی ساعتی پیش مسجد لولاگر را در خیابان آذربایجان تهران به آتش کشیدند. این افراد در تجمع بدون مجوز خود به تخریب‌ و غارت مغازه ها، آتش زدن خوردوهای مردم و بانک‌ها و حمله به عابران پرداختند.

سه ماه آموزش آشوب و جنگ مسلحانه
۳۰ خرداد۱۳۸۸، فارس: ۲ تن از منافقین بازداشت شده در اغتشاشات اخیر تهران به ارتباط با گروهک تروریستی منافقین اعتراف کردند.
یکی از این منافقین گفت: من ۳ ماه در پادگان اشرف مقر گروهک منافقین در عراق بودم و در آنجا آموزش‌هایی مانند استفاده از سلاح، آتش‌زدن اتوبوس و حمله به پایگاه‌ها را دیدم.

حمله به دانشجویان با خالکوبی و زنجیر
۳۱ خرداد۱۳۸۸، وبلاگ خشونت سانسور شده: در حالیکه سکوت صداوسیما و ابهامات درباره حمله نیروهای منتسب به بسیج به کوی دانشگاه تهران ادامه دارد، روایت شاهدان عینی و مجروحان این حادثه، گویای این واقعیت است که در بین نیروهای حمله کننده به کوی، افرادی با خالکوبی روی دستها و یا زنجیرِ آویخته به گردن دیده می شده اند.

ضرب و شتم شدید نیروهای بسیج در خیابان کارگر
۳۱ خرداد۱۳۸۸، وبلاگ خشونت سانسور شده: عصر دیروز حدود سیصد نفر از اغتشاشگران در حالی که علیه مسئولان نظام شعار می دادند به سمت نیروهای بسیج حمله کرده و دو تن از آن ها را به شدت مضروب کردند.

مجروح شدن دانشجوی دانشگاه امیرکبیر
۲ تیر ۱۳۸۸، وبلاگ خشونت سانسور شده: در تجمع غیرقانونی شنبه هفته جاری در خیابان آزادی، یکی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به شدت مجروح و راهی بیمارستان شد. امیر داوود علمی در حالیکه برای جلوگیری از برخورد سنگ به ماشین های مردم آن ها را هدایت می نمود، ناگهان از پشت مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

در سعادت آباد چه گذشت؟
۸ تیر۱۳۸۸، وبلاگ خشونت سانسور شده: یک شاهد عینی، درباره حادثه تلخ اواخر روز ۲۴ خرداد در سعادت آباد تهران، چنین می گوید: «دو نفر با ظاهر حزب اللهی، روی موتور بودند که حامیان موسوی به سمت آنها حمله کردند. یکی از آنها فقط کتک خورد ولی دیگری یک پایش زیر موتور گیر کرد و آنقدر با چماق و سنگ به سرش زدند که تمام کرد.»

۱۸ ضربه چاقو
۸ تیر۱۳۸۸، وبلاگ خشونت سانسور شده: یک جانباز شیمیایی که در اغتشاشات اخیر تهران با ۱۸ ضربه چاقو به شدت مجروح شده بود، جان سالم به در برد.

تعداد زیادی نارنجک صوتی در خانه عنصر سیاسی
۲۸ تیر۱۳۸۸، وبلاگ خشونت سانسور شده: یکی از افراد دستگیر شده پشت پرده اغتشاشات اخیر تهران “ع. ر” است که از چهره های شاخص یکی از جریانات سیاسی است. بر اساس اخبار دریافتی خشونت سانسور شده از مخاطبان وبلاگ، ماموران هنگام دستگیری این فرد تعداد زیادی نارنجک صوتی در خانه ی او کشف کرده اند.

یک دختر بچه در اثر حمله سبزهای اموی به کما رفت
۹ دی۱۳۸۸، وبلاگ خشونت سانسور شده: در جریان حمله سبزهای اموی درظهر عاشورا در تهران، یک دختر بچه خردسال نیز به شدت مجروح شده و به کما رفته است. این دختربچه، به همراه پدر و مادر خود در مراسم عزاداری امام حسین شرکت کرده بود که از ناحیه شقیقه مورد اصابت پاره آجر قرار گرفت و دچار خونریزی شد.

روایت یک زن آسیب دیده از اوباشگری سبزهای اموی در عاشورای تهران
۹ دی۱۳۸۸، وبلاگ خشونت سانسور شده: یک خانم آسیب دیده در حوادث روز عاشورا تصریح کرد که فتنه گران در حالی که مرا می‌زدند می گفتند ما به دنبال حذف اسلام هستیم.
فاطمه احتسابی گفت: آنها در حالی که من را مزدور می خواندند بی وقفه به سر و صورت من می زدند و در ادامه تعدادی از آقایان نیز به آنها اضافه شدند و مرا به شدت مجروح کردند.

حمله لباس شخصی های سبز اموی به دانشگاه آزاد مشهد
۹ دی۱۳۸۸، فارس: بعد از ظهر امروز چهارشنبه، تعدادی از طرفداران موسوی با شعارهای ساختارشکنانه در دانشگاه آزاد مشهد تجمع کردند. طرفداران موسوی که با حضور نیروهای حزب اللهی مواجه شده بودند برای ایجاد مظلوم‌نمایی و متشنج نشان دادن فضای دانشگاه، اقدام به خرد کردن شیشه‌های این دانشکده کردند.

حمله به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه تهران
۹ دی۱۳۸۸، برنا: روز گذشته عده ای از لباس شخصی های فرقه سبز اموی در اقدامی هماهنگ به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشکده های اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی دانشگاه تهران هجوم برده و با ورود به دفتر با تکرار شعارهای توهین آمیز خود سعی در متشنج کردن فضای دانشگاه داشتند.

تعرض به مقدسات
۱۰ دی۱۳۸۸، رجانیوز: عده ای از دانشجویان حامی موسوی در دانشگاه شریف، در حالی که سایر دانشجویان به جمع میلیونی مردم معترض در خیابان آزادی پیوسته بودند، با استفاده از محیط خلوت دانشگاه، به خیمه عزاداری برپا شده در این دانشگاه هجوم برده و این خیمه را نیز به آتش کشیدند.

رفتار غیراخلاقی فتنه گران روز عاشورا
۲۱ دی۱۳۸۸، فارس: نماینده مردم محلات گفت: حجت الاسلام حسین امیری صبح عاشورا برای ایراد سخنرانی در یکی از مساجد نزدیک به دانشگاه شریف با اتوبوس‌های BRT عازم این مسجد شد. عده‌ای از عوامل جریان فتنه در حضور دیگر مسافران به فحاشی و تمسخر این روحانی پرداخته و در رفتاری غیر اخلاقی اقدام به نمایش عریان بخشی از اندام خود کرده و به مغازله و اعمال منافی عفت با یکدیگر پرداختند. آنها همچنین به ضرب‌و شتم این طلبه جوان در برابر دیدگان پسر ۱۱ ساله وی پرداختند.

فرمانده یک پایگاه بسیج ترور شد
۲۲ دی ۱۳۸۸، وبلاگ خشونت سانسور شده: صبح پنجشنبه ۱۰ دی ماه جاری، امیرحسام ذوالعلاء پس از اینکه با یک خودروی پژوی ۲۰۶ مورد تعقیب قرار گرفت در اتوبان شیخ فضل الله نوری حدفاصل مرزداران-گیشا ترور شد و به شهادت رسید. متاسفانه با گذشت بیش از ده روز از این حادثه، صداوسیما، خبرگزاری ها و مطبوعات کشور هیچ گزارش و خبری در این مورد منتشر نکرده اند.

نظرات 5 + ارسال نظر
Un Soldat شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 16:06 http://end-of-days.blogfa.com


دیروز (جمعه 4 اردیبهشت)داشتم تو خیابون گاندی قدم می زدم، فکر می کنی روی دیوار نبش یکی از کوچه ها چی دیدم!!!(به عکسهای آپلود شده آخر پست در وبلاگ توجه کنید)
واقعا جای تاسف داره، که به این جور تحریفات اجازه چاپ و انتشار در سطح شهر داده می شه، ولی حرفی از قتل عام مردم آزربایجان به دست ارامنه و اکراد زده نمی شه!!!
هنوز خاطره قتل عام مردم آزربایجان و فاجعه خوجالی و به خون غلتیدن زنان و کودکان بیگناه آزربایجانی به دست اسماعیل سیمیتقوء کرد از حافظه پدربزرگای ما فراموش نشده، پس چرا ما نمی تونیم، از این پوسترا تو سطح شهر نصب کنیم؟؟؟!!!!!!!!)

چرا مسئولین امر از فلسطین قفقاز حرفی نمی زنند؟؟؟
چرا مسئولین در مسئله قتل عام مردم مسلمان اویغور ساکت ماندند؟؟؟

با موضوع "قتل عام مردم آزربایجان یا ارامنه؟؟؟!!!! (فاجعه ای به دست ارامنه که انکار می کنند)" به روزم.

موفق باشید
و
به امید دیدار

خاک نشین 313 پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:33 http://www.harimelaleha.blogfa.com

آن فرقه که زهرای جوان را کشتند
ناموس خدای مهربان را کشتند
ای وای که با کشتن محسن پسرش
یک سوم سادات جهان را کشتند
شهادت ام ابیها سلام الله علیها رو تسلیت میگم

3 دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:30

دلم کباب شد. آخع چرا سران فتنه رو محاکمه نمی کنند؟ جای باتوم فتنه گران روی صورتش مونده. تازه میگنم فتنه گران میخواستن ببرنش کهریزک که عده ای خواص با بصریت نجاتش دادند

[ بدون نام ] شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:32

همه صدا و سیما دست شماست حالا میگین سانسور میکننتون ؟؟ واقعا اینجور وقتا بهترین کار دست پیش گرفتنه که الحق خوب بلدید !

[ بدون نام ] جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:25

من طرفدار آقای موسوی نبودم و نیستم و به آقای احمدی نژاد رای دادم و تمایل دارم .ولی آقای نویسنده وبلاگ اگه واقعا حق رو میخواهید بگویید ؛ یکطرفه و جهت دار مطلب ننویسید ،چیزای بی ربط رو به هم ربط ندید و بهتر تحلیل کنید.
فکر میکنید ...با این مطالبی که نوشتید به مدینه فاضله رسیدید؟
العاقل اشاره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد