منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

کروبی پاسخ معترضان خود را با گلوله داد/ چهار مجروح در اثر تیراند

تجمع شب گذشته تعدادی از معترضان به اقدامات ضدانقلابی مهدی کروبی در مقابل منزل وی به تیراندازی از درون منزل وی به سمت اعتراض کنندگان و مجروح شدن چهار نفر منجر شد.

به گزارش رجانیوز، شب گذشته پس از آنکه تعدادی از معترضان به رفتارهای کروبی برای چهارمین شب متوالی مقابل منزل وی در دیباجی شمالی تجمع کردند، ابتدا فرزندان کروبی و تعدادی از افرادی که به حمایت از کروبی از قبل به این مکان آمده بودند، به منظور تحریک معترضان و تند کردن فضای اعتراضی شروع به اهانت علیه مقامات عالی رتبه نظام کردند تا بتوانند کروبی را از منزل خارج کنند.

اما پس از آنکه معترضان بدون توجه به این فحاشی‌ها و هوشیاری با این افراد درگیر نشدند و شعارهای خود مانند "کروبی بی‌سواد عامل دست موساد"،‌ "کروبی منافق حیا کن حیا کن"، " کروبی، بیگانه پیوندتان مبارک" را سر دادند از قوه قضائیه درخواست کردند ضمن رسیدگی به اتهامات او در خلع لباس وی تسریع کند، ناگهان تعدادی از افراد ناشناس از طبقه فوقانی منزل کروبی شروع به تیراندازی با سلاح خودکار کردند.

تیرهای شلیک شده عمدتاً هوایی و با هدف ایجاد رعب در جمعیت و پراکنده کردن آن‌ها بود اما از میان حدود 70 تیر شلیک شده، بیش از 10 تیر نیز به میان جمعیت شلیک شد که در اثر این اقدام وحشیانه، چهار نفر از معترضان مجروح و به سرعت به مراکز درمانی منتقل شدند.

ادامه مطلب ...

کروبی: ما فندقیم!

 رقیب ناکام آرای باطله در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته گفت: فکر نمی کردم کار حوادث سال گذشته به اینجا بکشد که عده ای را بازداشت و در زندان ها نگهداری کنند. 

به گزارش جهان کروبی در ملاقات محمدرضا جلایی پور پسر حمیدرضا جلایی پور که به تازگی آزاد شده، نگرانی خود از حضور در مجالس عمومی نظیر ختم به خاطر هراس از اعتراض و انزجار مردم را به نظام نسبت داد و مدعی شد: این به چالشی برای نظام تبدیل شده است.

وی در ادامه با اعتراف تلویحی به فندق بودن در مقابل نظام از اینکه چرا این فندق را با پتک می زنند انتقاد کرد و گفت: قسم خورده اند که فندق را پتک بشکنند.