منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

کروبی پاسخ معترضان خود را با گلوله داد/ چهار مجروح در اثر تیراند

تجمع شب گذشته تعدادی از معترضان به اقدامات ضدانقلابی مهدی کروبی در مقابل منزل وی به تیراندازی از درون منزل وی به سمت اعتراض کنندگان و مجروح شدن چهار نفر منجر شد.

به گزارش رجانیوز، شب گذشته پس از آنکه تعدادی از معترضان به رفتارهای کروبی برای چهارمین شب متوالی مقابل منزل وی در دیباجی شمالی تجمع کردند، ابتدا فرزندان کروبی و تعدادی از افرادی که به حمایت از کروبی از قبل به این مکان آمده بودند، به منظور تحریک معترضان و تند کردن فضای اعتراضی شروع به اهانت علیه مقامات عالی رتبه نظام کردند تا بتوانند کروبی را از منزل خارج کنند.

اما پس از آنکه معترضان بدون توجه به این فحاشی‌ها و هوشیاری با این افراد درگیر نشدند و شعارهای خود مانند "کروبی بی‌سواد عامل دست موساد"،‌ "کروبی منافق حیا کن حیا کن"، " کروبی، بیگانه پیوندتان مبارک" را سر دادند از قوه قضائیه درخواست کردند ضمن رسیدگی به اتهامات او در خلع لباس وی تسریع کند، ناگهان تعدادی از افراد ناشناس از طبقه فوقانی منزل کروبی شروع به تیراندازی با سلاح خودکار کردند.

تیرهای شلیک شده عمدتاً هوایی و با هدف ایجاد رعب در جمعیت و پراکنده کردن آن‌ها بود اما از میان حدود 70 تیر شلیک شده، بیش از 10 تیر نیز به میان جمعیت شلیک شد که در اثر این اقدام وحشیانه، چهار نفر از معترضان مجروح و به سرعت به مراکز درمانی منتقل شدند.

پس از وقوع این حادثه حسین کروبی فرزند کروبی در مصاحبه با رسانه های بیگانه اقدامات افراد ناشناس مستقر در منزل پدرش را دفاع از خود عنوان داشته و از عناصر فتنه گر درخواست داشت تا تجمع‌هایی را در حمایت از خانواده کروبی برگزار کنند.

مهدی کروبی پس از اقدامنات غیرقانونی و ساختار شکنانه خود در فتنه سال گذشته امسال نیز در آستانه روز جهانی قدس در بیانیه ها و مصاحبه های خود اعلام داشته که در این روز عومال فتنه گر دست به اقدامات غیرقانونی بزنند لذا از حدود یک هفته پیش و پس از انتشار این اخبار گروه های مختلف مردم به صورت خودجوش با حضور در مقابل منزل کروبی به اینگونه اقدامات اعتراض کرده و از دستگاه قضایی خواستار برخورد جدی با وی شدند.

هنوز مشخص نیست افراد ناشناسی که به روی معترضان کروبی آتش گشودند محافظان او بوده‌اند یا خیر. آبان ماه سال گذشته پس از آنکه حضور کروبی در نمایشگاه مطبوعات با اعتراضات گسترده‌ای مواجه شد به طوری که مردم او را از نمایشگاه اخراج کردند، یکی از محافظان او تیر هوایی شلیک کرد.

نظرات 6 + ارسال نظر
۱ یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:31

عکسکده××فیلمکده

axfilm.blogsky.com

MyTheme یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

MyTheme یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:21 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

همیشه آنلاین یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:28 http://www.hamisheonline.com

سلام
وبلاگ خوب و بروزی دارید
بروز نگهداری وبلاگ کار سختیه خسته نباشید
بسیار خوشحال میشم که به وب سایت ما هم سری بزنی
ما یک گروه هستیم که تو زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به دانشجوها خدمات رایگان ارائه می دهیم
دوست داشتی با هم تبادل لینک داشته باشیم
دانلود رایگان منابع و سوالات ارشناسی ارشد فراگیر
همیشه آنلاین
www.hamisheonline.com

محمد شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 19:56 http://mroze.blogfa.com

سلام داداش
قابل ندونستید ما رو لینک کنید؟

در امتداد جاده ی شب سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:42 http://sadhappy.blogfa.com

سلام برادر/
همینجاباید یه معذرت خواهی بکنم از اینکه کم میام
البه نشون به اون نشونی که شما کم میای منم کم میام/
راستش در خانواده ی ما قوانینی تصویب شده که شما را به خواندن ان در حاشیه ی وبلاگ و همچنین پست قبل مطلع میکنم.
راستی به روز هم کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد