منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

زیر گرفتن یک نوجوان فلسطینی + عکس

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از برنا، حدود یک هفته پیش یک شهرک نشین صهیونیستی با خودروی خود یک نوجوان فلسطینی را زیر گرفت. پس از انتشار عکس زیر گرفتن آن نوجوان، جنجالی رسانه ای در کشورهای مختلف جهان به ویژه کشورهای عربی به وجود آمد.

اکنون و پس از گذشت حدود یک هفته از آن ماجرا، به جای اینکه آن شهرک نشین صهیونیستی به خاطر جنایتی که مرتکب شده مورد محاکمه قرار گیرد، دادگاهی در سرزمین های اشغالی آن نوجوان به همراه سه تن از دوستانش را محاکمه و به 20 روز حبس خانگی محکوم کرد.

بر اساس حکم این دادگاه صهیونیستی این چهار نوجوان با پرتاب سنگ به سمت سربازان و نیروهای پلیس صهیونیستی، برای ایجاد ناامنی و آشوب تلاش کرده اند!

در همین راستا «مکی روزنویلد» سخنگوی پلیس صهیونیستی ضمن تأیید این خبر، به شبکه خبری CNN گفت: این نوجوانان فقط اجازه خواهند داشت که به مدرسه بروند، البته تنها به همراه والدین خود، اما خروج منزل برای هیچ کار دیگر برای آنان آزاد نیست.

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب داستان راستان

در این پست برا تون دانلود کتاب داستان راستان با فرمت html گذاشتم با حجم خیلی کم امیدوارم استفاده کنید.


مجموع حجم:529 KB


دانلودجلد اول


دانلود جلد دوم


برچسب:دانلود کتاب داستان راستان مطهری,دانلود کتاب داستان راستان ایت الله مطهری ,دانلود داستان برای کودکان , دانلود کتا داستان قرانی برای کودکان, دانلود کتاب داستان راستان با حجم کم, دانلود کتاب داستان راستان با فرمت html,

عکس/ضربه شدید پیرمرد هفتاد ساله به میرحسین!


برچسب:عکس میر حسین موسوی,عکس اعلام تنفر از موسوی,مرگ بر موسوی,عکس منافق,جدیترین عکس موسوی,مجموعه تصاویر موسوی,عکس خنده دار از میر حسین موسوی,عکس غیرتمندی

کارکاتور مهدی هاشمی


برچسب: عکس پسر هاشمی,عکس مهدی هاشمی,کاریکاتور سیاسی,کاریکاتور مهدی هاشمی,عکس مهدی هاشمی,تصویر مهدی هاشمی