منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

طنز: وصیتنامه خاتمی !

برتراند راسل اعتقاد داشت خواندن وصیتنامه افراد خیلی چیز آموزنده ایست اما این چیز با آن چیزی که موسوی می گفت خیلی فرق دارد! در زیر وصیتنامه نامه مردی را می خوانید که سالها بعد معلوم شد عبایش طعم قهوه تلخ می داد!

اعوذ بالله منم شیطان رجیم

بسمه الله الرحیم و خدای روشنفکران

7 ساله بودم که فهمیدم 4 سال قبل مثل بچه آدم به دنیا آمدم مشروط بر اینکه مَرد باشم و به کسی چیزی نگویم. به هر کلکی بود دوران طفولیت را پشت سر گذاشتم اما بعد متوجه شدم بد کلاهی به سرم رفت چون تا 6 سالگی از شناسنامه خواهرم استفاده می کردم و اصلا حواسم نبود. به 10 سالگی که رسیدم به دام رفقای ناباب افتادم و از همان موقع از راه به در شدم و بهدلیل فقدان امکانات به جای سیگار، مقوای لوله شده می کشیدم و یحتمل پدر از این خطا بی خبر بود

پشت لبم که سبز شد به صورت مرموز و هدایت شده ای عاشق نوشته های صادق هدایت شدم و از همان موقع بود که روشن فکری وارد زندگی من شد و به عنوان یک جوجه روشنفکر سوالات زیادی ذهنم را مشغول به خود کرد، اما نامرد زود خودکشی کرد و من آخرش نفهمیدم سگ زرد برادر شغال است یا سگ ولگرد!

ادامه مطلب ...

تعجب رسانه عربی از دوراندیشی امام خمینی (ره) در خصوص مصر

به گزارش سرویس بین الملل شبکه ایران، پایگاه اینترنتی عربی الوطن کویت پیام امام خمینی (ره) به ملت مصر را که همزمان با تحولات این کشور از شبکه العالم پخش شده، بیانگر وسعت بینش امام درباره آینده امت اسلامی به ‌ویژه کشور مصر دانست.
پایگاه اینترنتی وطن تاکید کرد که نگاه اجمالی به بیانات و مواضع موسس جمهوری اسلامی ایران، وسعت دیدگاه او را نشان می دهد.

پایگاه وطن در گزارشی تحت عنوان "ملت مصر به پیام امام خمینی(ره) گوش داد"، تاکید کرد از جمله این سخنان آن است که "ملت مصر باید این مطلب را بداند که اگر قیام کند برخلاف این توطئه‏ها، همان طورى که ایران قیام کرد، آنجا هم خواهد پیروز شد .. ملت مصر از حکومت نظامی نترسد و به او اعتنا نکند و همان طور که ایران حکومت نظامی را شکست و به خیابان‌ها ریخت آنها هم بشکنند و به خیابان‌ها بریزند و این تفاله‌های آمریکا را بیرون بریزند."
وطن همچنین با اشاره به گوشه‌ای دیگر از بیانات امام خمینی (ره) درباره اینکه مردم مصر باید بدون توجه به حکومت نظامی به خیابان‌ها بریزند و حکومت ضد اسلامی و سرکوب‌گر خود را که اعلام کرده تابع آمریکا و اسراییل است از بین ببرند، ادامه سخنان امام خمینی (ره) را نیز منتشر کرده است: "ارتش معلوم نیست که با دولت باشد، مگر آنهایى که جیره‌خوار آمریکا هستند. ارتش مصر توجه کند به اینکه اگر بخواهد پشتیبانى کند، از این حکومتى که اعلام کرده است که من تابع آمریکا هستم و اسراییل، و من هر کس دم از اسلام بزند او را خفه مى‏کنم. این ننگ را به خودش، ارتش مصر راه ندهد و مهلت ندهد تا بعد از این، باز اسراییل بیاید و به شما حکومت کند، و اسراییل و آمریکا مقدرات شما را در دست بگیرند." ادامه مطلب ...

علت خواندن خطبه ها به زبان عربی توسط رهبر معظم انقلاب

موج بیداری اسلامی از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به موج فراگیری تبدیل شد؛ چراکه ایران یک نمونه موفق و مترقی در تمرین مردم‌سالاری دینی محسوب می‌شد. در این میان قانون اساسی و مردم‌سالاری دینی در ایران جزو ویژگی‌ها و خصوصیاتی است که در واقع درگیری و دشمنی اصلی غرب با ما هم در این دو محور بارز می‌شود. به‌طور مثال مردم منطقه خاورمیانه می‌خواهند اراده و سرنوشت خودشان را با اختیار خودشان نوشته و تدوین کنند اما غربی‌ها این مسئله را نمی‌پسندند و می‌گویند که این منطقه باید براساس مصالح و منافع ما حرکت کند و سرنوشتش شکل بگیرد.

نکته مهم دیگری هم که باید به آن توجه کنیم این است که طبیعت و هویت اصلی مردم منطقه خاورمیانه براساس اسلام شکل گرفته است و دین اسلام برای این ملت‌ها همیشه راه‌حل مشکلات و پاسخی به مسائلشان بوده است. شما مردم مصر را می‌بینید که چگونه در این چند روز علی‌رغم فشارهای وارده، از نماز جماعتشان غافل نمی‌شوند. این صحنه‌ها باارزش هستند و هیچ‌گاه از ذهن محو نمی‌شوند. انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه به بهترین شکل موجبات عزت یافتن را فراهم کرده است. حزب‌الله لبنان سرمشق و نمادی از ایران و امام (ره) و انقلاب است و همین موجب عزت یافتنش شده که نتایج آن را امروز می‌بینیم.

حماس هم که به نوعی متأثر از ایران، امام (ره)، انقلاب و حزب‌الله است، به‌واسطه نبرد بیست و دو روزه به یک عزت و جایگاه ویژه در جهان دست یافت. این روند عزت همچنان ادامه دارد.

ادامه مطلب ...

لوگوی تسلیت برا ی گوشه ی راست وبلاگ

این لوگو رو برای گوشه ی سمت راست وبلاگ طراحی کردم. شما کافی کد رو در قالب وبلاگتون بعد از تگ body پیس کنید خود لوگو در  سمت راست وبلاگ تون قرار می گیره.

این لوگو برای ایام عزاداری,تسلیت و ... می تونید استفاده کنید


مشاهده ی نمونه در قالب وبلاگ: اینجا کلیک کنید


برچسب: لوگوی مشکی برای وبلاگ, لوگو برای سمت راست بالای وبلاگ, لوگوی ایام تسلیت, طراحی لوگوی گوشه ی وبلاگ, لوگوی راست گوشه ی وبلاگ


دریافت کد لوگوی مقام معظم رهبری