منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

دانلود نوحه ی حضرت قاسم(محمود کریمی)

مداحی بسیار زیبا از محمد کریمی در مورد حضرت قاسم (ع)


قسمتی از نوحه:با خرامان رفتی,شعله زد جان عمو, نوجوانی اما,یلی از هاشمیان


دانلود

  حجم:1.5MB

  فرمت:MP3


برچسب:دانلود مداحی جدید,دانلود مداحی از محمود کریمی,دانلود مداحی  حضرت قاسم,download madahi, دانلود مداحی با خرامان رفتی

دانلود کلیپ شهدای میرجاوه


این کلیپ دردناک مربوط به شهدای میرجاوه می باشد که توسط اشرار به شهادت رسیده اند.

<< برای شادی روح شهدا صلوات>>




دانلود

حجم:6.25MB

فرمت:3GP

کلیپ سخنان زیبای یک خیره مدرسه ساز به احمدی نژاد

کلیپ سخنان زیبای یک خیره مدرسه ساز به احمدی نژاد


این کلیپ مربوط به دیدار خیرین مدرسه ساز با دکتر احمدی نژاد می باشد.که یکی از خیرین مدرسه ساز حرف هایی می زنه, که من به شما پیشنهاد می کنم که این کلیپ رو حتما نگاه کنید.


دانلود
حجم:2.88MB
فرمت:3gp

کلیپ حضور دکتر احمدی نژاد در هیئت های عزاداری


کلیپ حضور دکتر احمدی نژاد در هیئت های عزاداری و صحبت های محمود کریمی در مورد دکترو اینکه عجیب نیست که احمدی نژاد برای امام حسین سینه می زنه.....؟؟؟!!!!


دانلود

حجم:1.86MB

فرمت:3gp



میروم تا انتقام سیلی زهرا(س) بگیرم


من می روم امّا اگر زنده برنگشتم، به یاد محسن فاطمه گریه کن و اگر سلاح دشمن قلبم را پاره پاره کرد، به یاد حسنش گریه کن و اگر تیر بر تارک سرم خورد و آن را دو نیم کرد، به یاد شوی فاطمه گریه کن و اگر بدنم را پاره و لهیده یافتی ، به یاد حسینش گریه کن ولی اگر جسمم را دیگر هرگز نیافتی، به یاد فاطمه گریه کن که من نیز به یاد او بارها گریه کردم و همیشه گریه خواهم کرد؛ چون از او مظلوم تر سراغ ندارم.

اینک من میروم تا انتقام سیلی زهرا(سلام الله علیها) بگیرم.

شهید منصور کاظمی

 رشته : مکانیک- دانشکده فنی

تاریخ شهادت : 13/12/65

منبع : پلاک شهادت

دانلود کلیپ وظایف طلبه(استاد دانشمند)


این کلیپ مربوط به سخنرانی استاد دانشمند در باره ی وظایف طلبه می باشد, که در این کلیپ به مقایسه ی سخنان استاد و اقای خاتمی می پردازد.

 من به شما پیشنهاد می کنم که این کلیپ رو حتما نگاه کنید


دانلود

فرمت:3gp

حجم:2.42MB