منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

عکس علی دایی در حال نماز

عکس نماز خوندن علی دایی در رختکن...

برای مشاهده ی عکس به ادامه ی مطالب بروید

ادامه مطلب ...

دانلود کلیپ شهید ضرغام

این کلیپ مربوط به شهید شاهرخ ضرغام می باشد, من خودم در مورد این شهید کم تر کلیپ یا یا سخنرانی شنیده ام...

برای شادی روح این شهید مظلوم صلوات



دانلود در ادامه ی مطالب

ادامه مطلب ...

آقا ببخشید! می‌تونم به خانومتون نگاه کنم ؟ !

جوان خیلی آرام و متین به مرد نزدیک شد و با لحنی موأدبانه گفت
.
ببخشید آقا! من می تونم یه کم به خانوم شما نگاه کنم و لذت ببرم؟
.
مرد که اصلا توقع چنین حرفی را نداشت و حسابی جا خورده بود، مثل آتشفشان از جا در رفت و میان بازار و جمعیت، یقه جوان را گرفت و عصبانی، طوری که رگ گردنش بیرون زده بود، او را به دیوار کوفت و فریاد زد
.
مردیکه عوضی، مگه خودت ناموس نداری … گه می خوری تو و هفت جد آبادت … خجالت نمی کشی؟ …

ادامه مطلب ...

وقتی «آمنه» بازی منافقانه «عبادی» را به هم ریخت + فیلم

آمنه بهرامی، قربانی اسیدپاشی در گفت وگویی که همزمان و البته غیر مستقیم با شیرین عبادی در تلویزیون صدای آمریکا انجام داد، گفت: من چند سال پیش از خانم عبادی برای درمان صورتم درخواست کمک کردم، ولی او هیچ اهمیتی نداد.

به گزارش «تابناک»، خانم بهرامی در این گفت وگوی غیر مستقیم که در برنامه زن روز این هفته تلویزیون فارسی آمریکا انجام شد، همچنین افزود: موضع حمایتی الان ایشان از من در واقع یک ژست سیاسی در پوشش حمایت از حقوق زنان و برای مخالفت با نظام جمهوری اسلامی است و هیچ ارزشی ندارد.

بنا بر این گزارش، در این برنامه که با هوشمندی آمنه بهرامی، چهره منافقانه مدعیان دروغین حقوق بشر در جلوی چشمان بینندگان به نمایش گذاشته شد، «مهشید ندیری»، مجری برنامه گفت: خبر صرف نظر کردن آمنه بهرامی از اجرای حکم قصاص و چشم پوشی او از انتقام، شادمانی و استقبال سازمان های حقوق بشری به ویژه عفو بین الملل، فعالان زن و شخصیت های سیاسی را در پی داشت.

ادامه مطلب ...

دانلود کلیپ استاد دانشمند(حسن یک نقطه دارد)

کلیپ جالب استاد دانشمند در مورد انحرافات در مداحی, به همه ی شما عزیزان پیشنهاد می کنم دانلود کنید



دانلود در ادامه ی مطالب

ادامه مطلب ...

مورینیو، روزه گرفتن بازیکنان رئال مادرید را تایید کرد + عکس بازی

به گزارش «شیعه نیوز» ، مسعود اوزیل و سامی خدیرا در نظر دارند امسال نیز در ماه پاکسازی جسم و روح، به انجام فرایض دینی پرداخته و روزه بگیرند.

۲ لژیونر مسلمان برای این منظور موضوع فوق را با کادر فنی تیم کهکشانی، به ویژه خوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی در میان گذاشته و موافقت ضمنی وی را کسب کرده‌اند.


(عکس بازیکنان در ادامه ی مطالب)

ادامه مطلب ...

دانلود کلیپ استاد دانشمند(دختر کشی نکنید)

کلیپ زیبای استاد دانشمند در مورد رفتن دختر ها به دانشگاه (دختر های خودتون رو به لیسانس نفروشید)


ادامه مطلب ...