منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

احمدی نژاد بازی زیرکانه ای را شروع کرده است

به گزارش خبرنگار مشرق، شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا طی گزارشی به بررسی اقتصاد ایران پرداخت. در این گزارش که فرید زکریا، آن را تهیه کرده بود آمده است: «گروهی وجود دارد که واژه‌های پرحرارتی در مدح رییس‌جمهور ایران برای گفتن دارند، که مقر آنها نه در تهران که در واشنگتن است».

زکریا با اشاره به گزارش اخیر صندوق بین‌المللی پول اذعان می‌کند که این صندوق «تصویر بسیار خوبی از اقتصاد ایران نشان می‌دهد. بر اساس این گزارش رشد اقتصادی ایران 3.2 درصد بوده و همچنان سیر صعودی دارد. نرخ تورم از 25 درصد به 12 درصد آن هم فقط در عرض دو سال کاهش یافته است».

نویسنده این گزارش تصریح می‌کند که ایران توانسته است با مدیریت مناسب در بخش اقتصاد دست به کار بزرگی بزند که انجام آن آرزوی هر کشور بزرگ صادرکننده نفت است: «تهران توانسته است کاری را انجام دهد که صادرکنندگان بزرگ نفت آرزوی تحقق آن را دارند: حذف یارانه نفت برای جبران 60 میلیارد دلار در درآمد سالانه. این رقم یک ششم کل تولید ناخالص داخلی ایران است».

ادامه مطلب ...

عکس نماز خواندن در میان دختران+18

کسانی که نماز نمیخوانند ...................شرمنده نشوند

چه بسیارند کسانی که از خواندن نماز در میان دوستان خود خجالت می کشند
یا با دیدن زرق و برق غرب از اظهار دین خود واهمه دارند یا خجالت می کشند.

به این میگن جوان مسلمان

(مشاهده ی عکس در ادامه ی مطالب)

ادامه مطلب ...

حضرت امام خمینی و روز جهانی قدس


راهی که باید تا پایان رفت
مفهوم روز قدس از نظر امام خمینی به قدری وسیع و همه جانبه است که تقریبا تمام مسائل و مشکلات جهان اسلام و مسلمانان به ویژه آنچه پیرامون روابط جهان اسلام با سایر قدرت ها و آنچه پیرامون روابط مسلمانان با رژیم های نامشروع وجود دارد را دربر می گیرد...

ادامه مطلب ...

دانلود کلیپ شعرخوانی شهریار در حضور رهبر

کلیپ زیبا از استاد شهریار(سید محمد حسین بهجت تبریزی) که مربوط به چندین سال پیشه که در حضور مقام معظم رهبری شعری  می خوانند.



دانلود در ادامه ی مطالب

ادامه مطلب ...