منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

مسلمان شدن ورزشکار فرانسوی از زبان آیت‌الله علوی‌گرگانی

«این جوان فرانسوی زمینه قلبی آماده‌ای داشت و اصلاً زبان فارسی بلد نبود و با دل و جان شهادتین را بر زبان جاری کرد و علت اصلی گرایش به اسلام را رفتار ملت ایران بیان کرد».


به گزارش ایسنا، آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار فرماندهان نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استناد به قرآن کریم، تصریح کرد: اگر ملتی افراط و تفریط نکند و حد وسط را رعایت کند و به دنبال خط رهبری و علما باشد خداوند وعده داده که با آنها خواهم بود و دیگران را هم به اطراف شما سوق خواهم داد.


وی ریشه انقلاب‌های کشورهای عربی به ویژه لیبی را انقلاب اسلامی دانست و گفت: ریشه اصلی انقلاب‌های که درکشورهای چون تونس و غیره صورت می‌گیرد برگرفته از انقلاب اسلامی است و درسی که ملت‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی گرفتند این بود که چگونه در مقابل قلدرها و ظالمان زورگو بایستند.


این مرجع تقلید با اشاره به مسلمان شدن ورزشکار فرانسوی در دفترش، خاطرنشان کرد: یک فرانسوی چگونه ادعا می‌کند که می‌خواهم مسلمان شوم این تازه مسلمان فرانسوی انگیزه‌ای به مطالعه کتب دینی ما پرداخت و دین مذهب حقه تشیع را به عنوان بهترین دین قبول کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که این تازه مسلمان تشنه اسلام ناب بود، گفت: این جوان فرانسوی زمینه قلبی آماده‌ای داشت و اصلاً زبان فارسی را بلد نبود و با دل و جان شهادتین را بر زبان جاری کرد و علت اصلی رفتار خود را ملت ایران بیان کرد.


براساس گزارش مرکز خبر حوزه، آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان این که نظام ما نظام مذهبی است، خاطرنشان کرد: مسئولین باید در خدمت خود صادقانه مراقب نظام اسلامی باشند و نگذارند کوچکترین خللی در آن ایجاد شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی باقری(همسنگر ضد سبز) چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:53 http://balatarin1389.mihanblog.com

سلام همسنگر


ممنون سر زدید و لینک کردید



شما هم با افنخار لینک شدید


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد