منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

میروم تا انتقام سیلی زهرا(س) بگیرم


من می روم امّا اگر زنده برنگشتم، به یاد محسن فاطمه گریه کن و اگر سلاح دشمن قلبم را پاره پاره کرد، به یاد حسنش گریه کن و اگر تیر بر تارک سرم خورد و آن را دو نیم کرد، به یاد شوی فاطمه گریه کن و اگر بدنم را پاره و لهیده یافتی ، به یاد حسینش گریه کن ولی اگر جسمم را دیگر هرگز نیافتی، به یاد فاطمه گریه کن که من نیز به یاد او بارها گریه کردم و همیشه گریه خواهم کرد؛ چون از او مظلوم تر سراغ ندارم.

اینک من میروم تا انتقام سیلی زهرا(سلام الله علیها) بگیرم.

شهید منصور کاظمی

 رشته : مکانیک- دانشکده فنی

تاریخ شهادت : 13/12/65

منبع : پلاک شهادت

نظرات 3 + ارسال نظر
روح الله شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 http://nan-ketab.blogf.com

اینجا مشهد است...

سید مجتبی یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:29 http://vamandeh12.blogfa.com

کف اتاق را نگاه کردم. دیدم کف اتاق پر از خون است. آنژیوکت از دست منوچهر درآمده بود و خونش می ریخت. پرستارداشت دستش را می بست که صدای اذان پیچید توی بیمارستان. منوچهر حالت احترام گرفت. دستش را زد توی خون­ها که روی تشک ریخته بود و کشید به صورتش. پرسیدم: ((منوچهر جان چه کار می کنی؟))گفت: ((روی خون شهید وضو می گیرم)).دو رکعت نماز خوابیده خواند. دستش را انداخت دور گردنم. گفت: ((منرا ببر غسل شهادت کنم)). مستاصل ماندم. گفت: ((نمی خواهم اذیت شوی)). یک لیوان آب خواست. تا جمشید لیوان آب را بیاورد، پرستاریک دست لباس آورد ... لحظات شهادت جانباز شهید منوچهر مدق.. بروزم

دی وی دی عکس و کتاب تخصصی دفاع مقدس در وبلاگ hoorcd.blogfa.com آماده عرضه و توزیع می باشد. اگر مایل بودید سری به وبلاگ مربوطه بزنید.
اطلاعات آماری دقیق از 95ماه جنگ و دفاع مقدس به همراه عکسهای منتشر نشده و ناب ....

عباس چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:08

خیلی قشنگ نوشتی. تحت تاثیر قرار گرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد