منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

استفاده از آرایه های دوبعدی در نوشتن برنامه

در اینجا یک برنامه  قرار دادم که می تونی 16 عدد رو بگیره و در یک ماتریس 4*4 قرار بده وسپس چاپ کنه.برای نوشتن این برنامه باید از آرایه ی دوبعدی استفاده کنیم. این برنامه یه مثال بسیار ساده از استفاده آرایه ها در برنامه می باشد . این برنامه فقط یک کلید command دارد و تمام برنامه در این کلید نوشته می شود .

انشاء الله سعی می کنم در پست بعدی یه برنامه  کامل تر از کاربرد آرایه ها برای شما بنویسم.

 

دانلود این برنامه

 

دانلود کلید های مشابه ویندوز

به نام خدا

من تصمیم گرفتم که از این به بعد آموزش ویژال بیسیک رو در این وبلاگم قرار بدم سعی می کنم که بیشتر برنامه قرار بدم و توضیحات رو کمتر کنم چون نوشتن توضیحات بسیار وقت گیر می باشد . اگر هم کسی مشکلی داشت می تونه در قسمت نظرات اعلام کنه تا من هم اونو تا اونجا که بتونم راهنمایی کنم.من زمانی که برنامه رو توضیح می دهم مبنا رو بر این قرار می دهم که بازدیدکننده قبلا ویژال بیسیک کار کرده و قادر به تحلیل برنامه ها هست .

همه ی شما کلید های ویندوز را مشاهده کرده اید . این کلید ها شکل کریستال مانند دارند . حالا اگر شما هم می خواسته باشید در برنامه ای که می نویسیدبرای زیبایی  از این کلید ها استفاده کنید ابتدا باید آنها را از این آدرس دانلود کنید.

ادامه مطلب ...

لوگوی مقام معظم رهبر٫سمت راست

برچسب : لوگوی رهبری, لوگوی حمایت از مقام معظم رهبری,لوگوی آیت الله خامنه ای، لوگوی رهبر،لوگوی سمت راست رهبری.


این کد را پس از تگ <body>در قالب وبلاگتان pase کنید.لوگو خود در سمت راست ,بالای قالب وبلاگتان قرار می گیرد.


مشاهده ی نمونه




سری جدید لوگوی رهبری

ارزش

پادشاهی همراه نوکرش سوار کشتی شد. نوکر از چند روز قبل از آنکه سوار کشتی شود دلشوره داشت و دلش نمی خواست با کشتی سفر کند ولی چون پادشاه دستور داده بود جرات سرباز زدن از دستور او را هم نداشت. نوکر به محض این که سوار کشتی شد از شدت ترس شروع به داد و فریاد و شیون کرد. مسافران و پادشاه هر چه تلاش کردند نتوانستند او را آرام کنند. پیرمرد دانایی در کشتی بود و به پادشاه گفت:"من راهی بلدم که نوکرت را آرام میکند."پادشاه هم که از جیغ و فریاد نوکر به ستوه آمده بود پذیرفت. دانا به کارکنان کشتی گفت نوکر را به دریا بیندازید . پس از از آنکه نوکر چند لحظه ای با وحشت دست و پا زد, کارکنان کشتی مو های او را گرفتند و او را جلو کشیدندو به کشتی آوردند.

نوکر بعد از آن حادثه در گوشه ای نشست و صدایی هم از او در نیامد.پادشاه که خیلی تعجب کرده بود از مرد دانا پرسید :"علت این که نوکر من پس از افتادن در دریا آرام شد چیست؟"
مرد دانا گفت:"چون او پیش از اینکه به دریا بیفتد خطر غرق شدن در دریا و ارزش بودن در کشتی و امنیت را نمی دانست اما حالا همه چیز را فهمیده!"

چگونه وبلاگ خود را به زبان های دیگر باز کنیم

((برچسب :چگونه وبلاگ خود را باچندین زبان باز کنیم,روش ترجمه ی سایت ،کد ترجمه ی سایت به زبان های مختلف،روش باز کردن سایت های انگلیسی به فارسی))


بسیاری از وبلاگ نویسان علاقه دارند که وبلاگ آن ها به زبان های دیگر باز شود تا به این ترتیب افکار و دانش خود را در سطح وسیع تر ی گسترش دهند .این امکان پس ازاینکه سایت گوگل  امکان باز کردن سایت های دیگر به زبان فارسی رافراهم کرد امکان پذیر شد(google translate ).به این ترتیب که به این آدرس می رویم .ودر قسمتenter text or webpage URL آدرس سایت یا وبلاگی را که می خواهیم به زبان فارسی باز شود را می نویسیم و سپس در قسمت پایین آن نوع ترجمه ی سایت را انتخاب می کنیم مٍثلا سایت انگلیسی را به فارس ترجمه کند و یا هر زبان دیگری رابه فارسی برگرداند.اکنون بر روی دکمه یtranclate کلیک می کنیم تا سایت مورد نظر ما را ترجمه کند .



ادامه مطلب ...

چگونه عنوان وبلاگ خود را عوض کنیم

همانطور که می دانید عنوان وبلاگ را میتوانید در قسمت تنظیمات وبلاگ عوض کنید . و به این ترتیب زمانی که وبلاگ شما لود شوددر قسمت title bar(قسمت آبی رنگ بالای مرورگر )عنوان وبلاگ شما نوشته می شود.حالا شما می خواهید در قسمت title barمطلبی به غیر آنچه عنواند وبلاگ شما می باشد را قرار دهید .

مثلا :به این وبلاگ خوش آمدید
تا لود کامل وبلاگ لطفا تامل بفرمایید.


ادامه مطلب ...

دستشویی جدید

یکی بیاد بگه چرا تو زمینش کردید؟؟


دستشویی جدید , مبدل دستشویی ، دستشویی مذهبی

عکس کروبی با ساسی مانکن

کروبی با قدرت وارد عرصه ی انتخابات شد ولی اندازه ی یه قابلمه رای نیاورد 


از شر زدن 15 کلید اضافی خلاص شوید

این ترفند که در ویندوز xp و مرورگر FireFox  نیز عمل می کند، به شما کمک می کند که در وقت خود صرفه جویی کرده و از زدن 15 ضربه ی اضافی به صفحه کلید نیز راحت شوید. برای مثال قصد دارید که صفحه ی اینترنتی شرکت گوگل را باز کنید، واقعا خسته کننده است که بخواهید عبارتی طولانی از قبیل http:// ، www ، com را در نوار آدرس تایپ کنید. حقیقتا نیز، نیازی به انجام این کار نیست، و فقط کافی است که عبارت google  را در نوار آدرس وارد کرده و کلید های  Ctrl +Enter را فشار دهید.با انجام این کار، عبارات فوق به صورت خودکار تایپ می شوند و به همین راحتی از تایپ 15 کاراکتر خلاص می شوید .

همچنین برای وارد کردن خودکار پسوند .net  از کلید های  Shift+Enter و برای تایپ .org  کلیدهای Ctrl+Shift+Enter  را فشار دهید.لازم به ذکر است اگر هنگام استفاده از کلید های ذکر شده، کلید Alt را هم نگه دارید، صفحه ی مذکور، در یک کاربرگ (Tab) جدید باز می شود.