منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

دانلود مستند «یزدان تقنگ ندارد.»

«یزدان تفنگ ندارد» داستان تلاش سخت دانشجوی المپیادی دانشگاه صنعتی شریف برای دست یافتن به حقیقت و درگیری با تناقضات ذهنی و عینی در رابطه با شرایط این دانشگاه، تهران و کشور در یک سال گذشته است. این دانشجو در مسیر مستند به گفتگو با مردم، شخصیت های فرهنگی و علمی و نیز دانشجویان می پردازد و پای درد دل مردم نقاط مختلف کشور و دغدغه‌های آن‌ها می‌نشیند. این مستند کاری است از گروه آرمان به کارگردانی «حسین شمقدری» و تهیه کنندگی «حسن مددی» با روایتگری «سید‌طه رضا نیرهدی» که با سبکی خاص ساخته شده است.این مستند تقدیم کاربران می شود.(برای ارتباط بیشتر با گروه آرمان، تهیه ی مستند، دعوت جهت اکران و دیگر موارد، می توانید به سایت مستند مراجعه کنید یا از طریق شماره تلفن و پست الکترونیکی ذیل اقدام نمایید.شماره تلفن واحد عرضه :5119012 - 0935آدرس پست الکترونیکی :yazdanhasnogun at gmail dot com)(دانلود در ادامه ی مطالب)

ادامه مطلب ...

سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین طائب در مهدیه تهران (گرامی داشت 9

حجه الاسلام و المسلمین طائب در مراسم گرامیداشت 9 دی ماه در مهدیه تهران به ایراد سخنرانی صریح و نافذ و گویا در باره فتنه های سال گذشته پرداختند.این سخنرانی تقدیم کاربران فتیان می شود.

 

دانلود 2دانلود مستقیم «سخنرانی حجه الاسلام والمسیمن طائب در مهدیه تهران» با کیفیت 16kbps و با اندازه 5 مگابایت .(لینک دانلود غیر مستقیم)


برچسب: دانلود سخنرانی ایت الله طائب در مهدیه ی تهران,دانلود سخنرانی از ایت الله طائب, دانلود سخنرانی ایت الله طائب در 9 در 89,  دانلود سخنرانی ایت الله طائب در مهدیه ی تهران

روایت وزیر اطلاعات از آرزوی سران فتنه

 به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی که در پاسداشت حماسه 9 دی در شهرری به ایراد سخن می‌پرداخت ، با بیان این مطلب، به تبیین مولفه های فتنه پرداخت و افزود : در جامعه دچار فتنه افراد به جای اصول و ارزش ها ، اشخاص را ملاک تشخیص حق از باطل قرار می دهند و خودی ها علیه حکومت وحاکمیت معارضه می کنند.

وزیر اطلاعات افزود: در فتنه سال 88 کسانی با صدور بیانیه ، مهندسی نظام دینی و انقلاب را زیرسئوال بردند که پیش از انقلاب ، در جریان انقلاب و پس از آن نقش داشتند، اما اکنون در حـال بروز دادن ذات حقیقی خود هستند .

مصلحی گفت : عده‌ای از این افراد همچون اعضای نهضت آزادی به دنبال این بودند کـه سلطنتی از بین برود و سلطنتی دیگر به جای آن بیاید و امام خمینی (ره) را فقط به عنوان فـردی که استعداد و پتانسیل بالایی در ایجاد حرکت داشت ، قبول داشتند نه به عنوان ولی فقیه .

ادامه مطلب ...

حیرت اسرائیل از سامانه مدرن کشف هواپیماهای رادارگریز در ایران +

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، سایت تخصصی Ausairpower که به بررسی جدیدترین یافته‌های نظامی در سطح دنیا می‌پردازد، چندی پیش با بررسی توانایی‌های راداری جمهوری اسلامی ایران، نکته مهمی را در این خصوص تشریح کرده است.

در بخشی از این گزارش آمده است: تصویری که پخش آن از رسانه‌های ایرانی باعث نگرانی‌های استراتژیک شده، مربوط به یک مدل کششی از رادار روسی از نوع آرایه‌های فازی فعال الکترونیکی باند VHF و (ضد پنهانکار) مدل NNIIRT 1L119 Nebo بود که در رژه روز ارتش ایران در 18 آوریل 2010 به نمایش عمومی درآمده بود.

تا به امروز، با توجه به اینکه روسها در این زمینه هیچ گونه اطلاعاتی را منتشر نکرده‌اند، شرایط و وضعیت تولید و صادرات این سیستم به ایران نامشخص مانده است.(عکس در ادامه ی مطالب)

ادامه مطلب ...

عکس/ وقتی شیخ محسن قرائتى گریه می کند

برای دیدن عکس لطفا به ادامه ی مطالب مراجعه کنید...

ادامه مطلب ...

عسگری در زندان موساد به شهادت رسید

به گزارش گروه بین الملل مشرق،  روزنامه های صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت" و "هاآرتص"، ساعاتی پیش با انتشار خبری بر روی خروجی خود به نقل از یک منبع امنیتی نزدیک به ایهود باراک، وزیر جنگ این رژیم، خبری را مبنی بر خودکشی "علیرضا عسگری" معاون وزیر دفاع اسبق جمهوری اسلامی ایران منتشر کردند اما از آنجا که موساد، مسؤول حفظ جان وی بوده، بررسی ها در خصوص شیوه و زمان انتشار این خبر آن هم در شرایطی که صهیونیست ها تحت شدیدترین فشارها به سر می برند، نشان می دهد موضوع به قتل عمد در زیر شکنجه های شدید روحی و جسمی شباهت بیشتری دارد.
این خبر بسرعت از روی خروجی این دو روزنامه حذف شد اما خبرنگار مشرق موفق شد نسخه ای از خبر حذف شده این دو روزنامه را ذخیره کند.

ادامه مطلب ...

اکوادور نیز فلسطین را به رسمیت شناخت

به گزارش فارس، اکوادور نیز به جمع کشورهایی پیوست که کشور مستقل فلسطین را در درون مرزهای اشغال شده در سال 1967 را به رسمیت شناخته‌اند.
پایگاه خبری فلسطین الیوم نوشت: پس از آنکه کشورهای برزیل، آرژانتین و بولیوی کشور مستقل فلسطین با مرزهای اشغالی 1967 را به رسمیت شناختند، اکوادور نیز این کشور را به رسمیت شناخت.
این پایگاه خبری فلسطینی نوشت: دولت اکوادور با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که کشور مستقل فلسطین را به رسمیت می‌شناسد.
بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است "اکوادور تصمیم گرفت کشور مستقل فلسطین را در محدوده مرزهای 1967 به رسمیت بشناسد و این تصمیم به دلیل حمایت از ملت فلسطین اتخاذ شد ".
پیش از این رژیم صهیونیستی و آمریکا از اقدام برزیل و آرژانتین در به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین نگرانی و ناخرسندی خود را اعلام کرده بودند.
شکست مذاکرات سازش تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی و ناکام ماندن آمریکا در پیشبرد روند مذاکرات سبب این اقدام کشورهای آمریکای جنوبی شده است.

مولوی عبدالحمید مختارنامه را حرام اعلام کرد

به گزارش « شیعه نیوز» بعد از حملات گسترده وهابیون به پخش سریال فاخر و پرمخاطب "مختارنامه" در سایت ها و شبکه های ماهواره ای وابسته به این گروه افراطی، "سنی آنلاین" سایت رسمی مسجد مکی طی مطلبی از این سریال انتقاد کرد و در ادعای جالب نوشت که این سریال با توهین به "عبدالله بن زبیر" به نمادهای اهل سنت توهین کرده است!

به گزارش پایگاه 598، در همین راستا چندی پیش امام جمعه اهل تسنن سیستان و بلوچستان در جلسه ای که با حضور علما و سران طوائف اهل سنت برگزار گردیده طی اظهاراتی فتوای حرمت دیدن سریال مختارنامه را اعلام نمود.

ادامه مطلب ...