منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

دانلود کلید های مشابه ویندوز

به نام خدا

من تصمیم گرفتم که از این به بعد آموزش ویژال بیسیک رو در این وبلاگم قرار بدم سعی می کنم که بیشتر برنامه قرار بدم و توضیحات رو کمتر کنم چون نوشتن توضیحات بسیار وقت گیر می باشد . اگر هم کسی مشکلی داشت می تونه در قسمت نظرات اعلام کنه تا من هم اونو تا اونجا که بتونم راهنمایی کنم.من زمانی که برنامه رو توضیح می دهم مبنا رو بر این قرار می دهم که بازدیدکننده قبلا ویژال بیسیک کار کرده و قادر به تحلیل برنامه ها هست .

همه ی شما کلید های ویندوز را مشاهده کرده اید . این کلید ها شکل کریستال مانند دارند . حالا اگر شما هم می خواسته باشید در برنامه ای که می نویسیدبرای زیبایی  از این کلید ها استفاده کنید ابتدا باید آنها را از این آدرس دانلود کنید.

سپس فایل دانلود را از حالت زیپ خارج کنید اکنون برنامه ویژال بیسیک را باز کرده حالا پس از انتخاب یکی از گزینه های new project(منویی که هنگامی که ویژال بیسیک را باز می کنیم ابتدا می آید) به منوی  project رفته و از آنجا گزینه ی  components را انتخاب کنید. زمانی که پنجره ی components باز شد در همان تب اولی((controls بروی گزینه Browse که سمت راست قرار داردکلیک کنید. و سپس به  آدرس فایلی را که دانلود کرده رفته و به  این صورت آن را به نوار ابزار General خود  اضافه کنید .

حالا هر وقت در برنامه می خواهید کدی را در  Command Buttonبنویسید . این کد را در این کلید جدید بنویسید.این کلید فقط در ظاهر باآن فرق می کند, ولی از لحاظ کارکرد با آن فرقی ندارد

 


 

برای دانلود کلید(Button) اینجا کلیک کنید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد