منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

لوگوی سمت راست دکتر احمدی نژاد

این کد را پس از تگ <body>در قالب وبلاگتان pase کنید.لوگو خود در سمت راست ,بالای قالب


وبلاگتان قرار می گیرد.

مشاهده ی نمونه




برچسب:لوگوی حمایت از احمدی نژاد,لوگوی رئیس جمهور,لوگوی سمت راست احمدی نژاد

نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 21:28 http://rahbar-erfan.persianblog.ir

سلام
با عرض خسته نباشید خدمت شما من مدیر وبلاگ(رهروان امام، سربازان رهبر و حامیان دکتر احمدی نژاد )هستم از شما درخواست دارم که ضمن بازدید از این وبلاگ لینک وبلاگ من را در وبلاگ خود قرار دهید در صورت تمایل شما برای قرار دادن لینک شما در وبلاگ من لطفا بعد از گداشتن لینک وبلاگ من در وبلاگ خود در این وبلاگ در قسمت نظرات آدرس وبلاگ خود را ثبت کنید تا من هم لینک وبلاگ شما را در وبلاگ خود قرار دهم
Rahbar-erfan.persianblog.irاین هم آدرس وبلاگ من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد