منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

پماد ضد سوزش

لطفا پس از تماشای راهپیمایی میلیونی 22 بهمن استعمال شود!!؟؟



نظرات 6 + ارسال نظر
آزاد اندیش پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 14:07

به خودتان توصیه می نمایم...

راستی حقوق هایی که میگرید از سید علی به ظاهر رهبر دفاع کنید کافیه؟؟؟

هان جوجه من

من از هیچ کس حقوق نمی گیرم.
من از هیچ کس حقوق نمی گیرم.
من از هیچ کس حقوق نمی گیرم.

مصطفی جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 http://syberbooks.blogsky.com/

سلام
من یه میلیون از این پماد لازم دارم
از کجا می تونم تهیه کنم؟
برای امر خیر می خوام . قراره مجانی بدم به سبزا سر تا پاشونو پماد بگیرن.لطفا یه جایی معرفی کن که تخفیف داشته باشه.
البته سبزا یه میلیون تا نیستند. برای هر کدومشون صد هزار تا سفارش دادم. اخه سوختگی شون خیلی شدیده .
الحمد لله که نابود شدن.
البته نابود بودن. ما هم برای اینکه این چهار تا دونه وبلاگ که از این جریان سبز اموی باقی مونده زیادی قد قد نکنن جوابشونو می دیم. و الا مال این صحبتا نیستن.
درود بر سرد علی خامنه ای دام ظله العالی که نائب بصیر و بر حق امام زمان عجل الله تعافی فرجه الشریف است.

راستی در مورد این نظر بالائی؛
این سبزا خودشون حقوق می گیرن . خیال می کنن همه حقوق بگیر هستند. خدا لعنتشون کنه.
التماس دعا

آ.س جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:50

حتما خودت استفاده کردی که ازش اینقدر تبلیغش رو میکنی.
کی بشه سر عقل بیاین و دست از حمایت ظالم بر دارید.

ظالم؟؟؟!!!
مگر این نظام چه ظلمی به تو کرده که الان تهمت ظالم بودن رو به این نظام می زنی...
کی می رسه که حقایق رو ببینید؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:03

احمق

شماها فقط فحش دادنه تون خوبه
والا....

سلام یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:32

بنده وارد شدن شما وامثال کسانی که مشابه تفکر شما را دارند به وادی اینترنت مبارک می دانم حال یا بر اثر تطمیع یا هر عامل دیگری . چرا که اعتقاد دارم ذات انسان پاک می باشد واین ذات بر اثر همجواری با رایحه های بد بو شاید به کجی راه پیدا کند ولی عاقبت مانند “مار“ باید صاف شود تا به خانه برگردد.
فقط در این وادی که رب بنام او قسم یاد کرده ‏؛ ادب را رعایت کن.همچون رهبرت بی ادب نباش! موفق باشی

بنده هم ورود امثال مثل شما و کسانی که تفکر مشابه شما را دارند به همه کسانی که بازیچه ی دست اونا شده اید مبارک میدانم حال بر اثر تطمیع یه هر عامل دیگر .
بنده هم اعتقاد دارم ذات انسان پاک می باشد ولی بر اثر همجواری با رایحه های بد بو شاید به کجی راه پیدا کند ولی عاقبت مانند “مار“ باید صاف شود تا به خانه برگردد.
حرف از ادب زدی ...
می خواستم بدونم شما چقدر ادب رو رعایت کردید تو هر وبلاگی که مثل تو و امثال تو هستند که هر چی رو فکر کنی به باد فحش و تهمت قرار دادند بعد تو می یای می گی که رهبر من بی ادب ؟؟؟

فقط از این که هیچ چیزی رو نمی فهمید و این قدر منحرفیت متاسفم

حامد (ermia) جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:55

خیلی حال کردم.. باحال بود :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد