منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

روایت وزیر اطلاعات از آرزوی سران فتنه

 به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی که در پاسداشت حماسه 9 دی در شهرری به ایراد سخن می‌پرداخت ، با بیان این مطلب، به تبیین مولفه های فتنه پرداخت و افزود : در جامعه دچار فتنه افراد به جای اصول و ارزش ها ، اشخاص را ملاک تشخیص حق از باطل قرار می دهند و خودی ها علیه حکومت وحاکمیت معارضه می کنند.

وزیر اطلاعات افزود: در فتنه سال 88 کسانی با صدور بیانیه ، مهندسی نظام دینی و انقلاب را زیرسئوال بردند که پیش از انقلاب ، در جریان انقلاب و پس از آن نقش داشتند، اما اکنون در حـال بروز دادن ذات حقیقی خود هستند .

مصلحی گفت : عده‌ای از این افراد همچون اعضای نهضت آزادی به دنبال این بودند کـه سلطنتی از بین برود و سلطنتی دیگر به جای آن بیاید و امام خمینی (ره) را فقط به عنوان فـردی که استعداد و پتانسیل بالایی در ایجاد حرکت داشت ، قبول داشتند نه به عنوان ولی فقیه .

وی افزود: یکی از سران فتنه در دوران مسئولیتش می گفت که ولایت فقیه دیکتاتوری و استبداد دینی است و وقتی از او سووال شد که در دوران امام خمینی(ره) چه می کردیدگفته بود که ما فقط امام را دوست داشتیم.

وزیر اطلاعات ، لغزش خـواص را مولفه دیگر فتنه دانست و گفت: در فتنه 88 بسیاری از خواص که ادعاهای بلندی داشتند و شخصیت و اعتبار خود را از سفره ا نقلاب به دست آورده بودند ساقط شدنـد .

مصلحی افزود : سرویس های اطلاعاتی بیگانه از جمله سرویس اطلاعاتی انگلیس که از ابتدای انقلاب در صدد براندازی بودند نیز با نفوذ برروی خواص و آقازاده های آنان به دنبال خط دهی و ایجاد لغزش در آنها بودند.

وزیر اطلاعات به هم ریختن مرز میان دوست و دشمن و وجود عقبه مردمی را از دیگرمولفه های فتنه بیان کرد و گفت : سران فتنه در دورانی خودی نشان دادند و عقبه ای پیدا کردند ولی کسی از باطن آنان خبر نداشت .

مصلحی گفت: جا به جا شدن متن و حـاشیه نیز مولفه دیگری است کـه باید بسیار به آن توجه کرد زیرا دشمن با سرگرم کردن مردم به فروع آنان را از توجه به اصول باز می دارد .

وزیر اطلاعات بـا اشاره بـه سرمایه گذاری هفت میلیارد و 700 میلیون دلاری استکبار درچند سال اخیر برای براندازی نظام گفت: دستگاه اطلاعاتی کشور در جریان فتنه دستاورد بسیار بزرگی داشت و توانست با برخورد با شبکه های مجازی که دشمن حساب بسیاری روی آن باز کرده بود ، آنان را وادار به اعتراف به شکست کند .

مصلحی در بخش دیگری از سخنانش بـه تشریح ویژگی های حماسه نهم دی پرداخت وگفت: این حماسه کاملا خودجوش و برخاسته از احساسات دینی جریحه دار شده مردم بود .

وی با بیان این‌که بـرملا شدن چهره واقعی منافقـان و سران فتنه از دیگر ویـژگی هـای حماسه نهم دی بود ،افزود : مردم در این حماسه حرف آخر را زدند و آن تاکید بر جایگاه رهبری و ولایت فقیه بود .

وزیر اطلاعات بااشاره به سعی فتنه گران و بیگانگان برای ناامن جلوه دادن فضای کشور بااجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها گفت : امروز می بینید که این طرح بـه خوبی مسیر خـود را طی می کند و ویژگی آن همراهی مردم و دلدادگان نظام با مسئولان است .

مصلحی با قدردانی از مردم شهرری کـه در دوران فتنه بـه خوبی بصیرت خـود را نشان دادند ،افزود : شهرری شهر تقوا و دینداری است و اگر فتنه در اینجا ره به جایی نبرد به خاطر وجود مردم بصیر بود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد