منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

منتظران

این گرد باد ها که به غیرت درآمده ****تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند

طنز: وصیتنامه خاتمی !

برتراند راسل اعتقاد داشت خواندن وصیتنامه افراد خیلی چیز آموزنده ایست اما این چیز با آن چیزی که موسوی می گفت خیلی فرق دارد! در زیر وصیتنامه نامه مردی را می خوانید که سالها بعد معلوم شد عبایش طعم قهوه تلخ می داد!

اعوذ بالله منم شیطان رجیم

بسمه الله الرحیم و خدای روشنفکران

7 ساله بودم که فهمیدم 4 سال قبل مثل بچه آدم به دنیا آمدم مشروط بر اینکه مَرد باشم و به کسی چیزی نگویم. به هر کلکی بود دوران طفولیت را پشت سر گذاشتم اما بعد متوجه شدم بد کلاهی به سرم رفت چون تا 6 سالگی از شناسنامه خواهرم استفاده می کردم و اصلا حواسم نبود. به 10 سالگی که رسیدم به دام رفقای ناباب افتادم و از همان موقع از راه به در شدم و بهدلیل فقدان امکانات به جای سیگار، مقوای لوله شده می کشیدم و یحتمل پدر از این خطا بی خبر بود

پشت لبم که سبز شد به صورت مرموز و هدایت شده ای عاشق نوشته های صادق هدایت شدم و از همان موقع بود که روشن فکری وارد زندگی من شد و به عنوان یک جوجه روشنفکر سوالات زیادی ذهنم را مشغول به خود کرد، اما نامرد زود خودکشی کرد و من آخرش نفهمیدم سگ زرد برادر شغال است یا سگ ولگرد!

لباس 40 سالگی ام را که به تن کردم فهمیدم بدجور گشاد است و در همان حالت به این نتیجه رسیدم، آدمی که می تواند با شناسنامه خواهرش 6 سال سر ملت را شیره بمالد چه اشکالی دارد که رئیس جمهور بشود و 8 سال هم مملکت را به خاک سیاه بنشاند. این بود که دست به کار شدم و با زیر سوال بردن فلسفه جناح راست که راست راست همه چیز را به نفع خود مصادره نموده بود به پا خواستم و در یک اظهارنظر فلسفی و آتشین ابراز داشتم « در هستی شناسی وجود، موجود دارای جود است حتی اگر خلافش ثابت بشود و این دو در یک چرخش دوّار عین الاکلنگ در گردش اند چه بخواهی چه نخواهی . و خود این چرخش جداشدن را باعث شد، و غلیظ از رقیق، گرم از سرد، روشن از تاریک، و خشک از تر ، اصولگرا از اصلاح طلب و ... جدا شد. و بسیاری اجزاء در بسیاری چیزها وجود دارند. اما هیچ چیز بکلی جدا شده از چیزهای دیگر نیست مگر در خواب ...» و اینگونه شد که از درون اصولگرایان، اصلاحات سربرآورد و کشور دو شقه شد

چی؟ بشین بینیم بابا !؟ کی می خواد 600 صفحه زندگی تو رو بخونه! اگه همینطوری ادامه بدم میندازیدم بیرون!؟ ورثه حسابی، این چه حرفیه میزنید من این همه سال نشستم فلسفه خوندم و تئوری ساختم برای یه همچین روزی حالا شما 2 دقیقه حال شنیدن ندارید؟ نه؟ اصلا...

خیلی خب حالا جان من که نه، جان کروبی هم که ارزشی ندارد، به جان موسوی هم که قسم بخورم حرف مفت زدم، ولی شما را به جان هر سه تای مان قسم میدهم به اصل وصیتنامه ام گوش کنید بعد بروید حال وحول تان را بکنید

اصل مطلب :

0) این وصیت نامه را در عین صحت و سلامت جسمی و عقلی! می نگارم و یک نسخه از آن را در بنیاد سوروس و نسخه دیگرش را نزد نخست وزیر دانمارک قرار میدهم تا اگر شما به قولهایتان عمل نکردید، آنها به قولی که دادند عمل کنند تا در آن دنیا مدیون کسی نباشم

1) اصلا دوست ندارم جنازه ام در لندن دفن بشود و به هر قیمتی شده مرا در ایران دفن کنید اما برای دفنم در ایران برای مسئولین شرط بگذارید

7) برای قبرم صندوق پستی قرار بدهید و ماه به ماه گزارشات وصیتنامه ام را بیاندازید داخلش تا بخوانم بلکه یک جواب درست و حسابی به سوالات مطروحه در برزخ بدهم

5/2) سعی کنید رنگ کفنم شکلاتی باشد. ترجیحا با مغز بادام هم باشد توفیری ندارد

16) بعد از دفنم و هنگام ورود فرشته مامور به سعید حجاریان بگویید از بالا فشار بیاورد و من خودم از پائین چانه زنی می کنم تا ببینم چه خاکی می توانم بر سرم بریزم

5) تمام حسابهایم را در یک بانک خصوصی سوئیس جمع آوری کردم که می توانید تا آخر عمرتان بخورید و بریزید ولی سعی کنید این قضیه به گوش بچه های بالا نرسد وگرنه کاپشن تان بادبان است

3) سعی کنید دم به ساعت برای خواندن فاتحه سر مزارم نیایید ممکن است برای حوریان بهشتی جلسات خصوصی سخنرانی داشته باشم و خدای نکرده از دستم ناراحت بشوند.

5/1) اگر بعد از مرگم کیهان تمامی جزئیات پول گرفتنم از سوروس را برملا کرد شما به روی خودتان نیاورید چون به قیمتش می ارزد. تازه اینها فکر می کنند فقط همان یک میلیارد دلار بود!!

8) دو جفت پیرجامه دارم . اولی که زرد گلدار است به موسوی بدهید که وقتی خرابکاری کرد کسی نفهمد . دومی هم که خشتکش پاره است را به کروبی بدهید. البته اگر به سوراخش گیر نداد

9) یک لپ تاپ با مودم وایمکس و درون قبرم بگذارید تا در جریان اخبار باشم. شنیده ام در برزخ ADSL با سرعت یک گیگ دارند. در ضمن شنیده ام دوستان فیلترینگ در برزخ هم دست از سر ملت بر نمیدارند. خواهشا یک فیلتر شکن هم در درایو D  سیو کنید. به ابطحی هم بگویید کامنتهای ناجور برایم نگذارد شنیده ام آنجا هم گیر بازار است

13.5) به مردم ایران بگوئید همه کاری های من از روی جهل و نادانی بود وگرنه آدم عاقل که با مردم و مملکتش یک همچین کاری نمی کند

11) نگذارید آموزه های سکولاریسم و لیبرالیسم در ایران بر زمین بماند. من خیلی برایشان زحمت کشیدم

22) به هر کسی بدهی داشتم بگوئید در راه تحقق جامعه مدنی و آزادی بیان خرج کردم و ته جیبم خالی خالیست اما دهن بدهکارانم را آسفالت کنید چون شنیده ام بعد از هدفمندی یارانه ها آسفالت ارزان خواهد شد

4) اگر احیانا بعد از مرگم عکسی از من به دستتان رسید که نشان میدهد در حال دست دادن به فرشته ای هستم یا دستم روی شانه یک حوری جا خوش کرده به روی خودتان نیاورید چون همش فتو شاپی است

23) بر روی سنگ قبرم بنویسید « اینجا مردی خفته است که با نظریه گفتگوی تمدنهایش کاری کرد جهان بعد از آن شاهد 4 جنگ بزرگ بین المللی باشد»

5/0) اگر کسی در خصوص قتلهای زنجیره ای و حوادث کوی دانشگاه چیزی از شما پرسید سوتی ندهید و به مردم بگوئید همه کارها زیر سر موسوی خوینی ها و سعید حجاریان و بهزاد نبوی و تاج زاده و ... بود ولی قرار بود اگرپیروز شدیم من رهبر ایران بشوم!! ( کوفت، کجای این حرف خنده داشت؟)

آخری) احمدی نژاد تنها کسی بود که باعث شد من هم در دنیا بسوزم هم در آخرت! یادتان باشد حتما به خاطر دوگانه سوز کردنم از او تشکر کنید

به همین راحتی ... پدر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد